Wednesday, June 18, 2008

AKU PENING DAN STRESS....WAAA!!!!TOLONG AKU BEB

Assalamualaikum....

Ha,mesti korang pelik kan kenapa aku tulis tajuk camtuh..tapi, hakikatnyer memang aku tgh macam tuh skrng ni. Tapi, tetap maintain cool jek depan bos...muahahahaha....Kalo korang nak tau, minggu ni memang minggu disaster bagi aku..termasuk minggu depan.apa taknyer, ujung minggu ni jek ader 1 program besar dicampur lagi dengan lawatan menteri. Dah lar program tuh kementerian bagi last minute beb. Kelam Kabut kitorang dibuatnyer...oh ye, lupa plak nak cakap program apa ek...so, program tu adalah...PELANCARAN BULAN KECERGASAN KEBANGSAAN 2008...program ni suppose wat julai kat Melaka...tetiba diorang drag awal ke sarawak sebab menteri nak ader program besar kat sarawak masa lawatan dier nanti....

Biler dapat jek arahan tuh minggu lepas...apa lagi.menggelabah lah sekejap penolong pengarah sukan aku. Jangan kata dia...dgn aku2 skali blur. Then, dier suh aku incharge tuk gimik pelancaran plak tuh. Suppose benda program besar ni kenalar wat gimik yang grand2 punyer...tapi, oleh kerana kesuntukan masa...terpaksa lar buat yang mana termampu. itupun nasib baik ader event management consultant yang sanggup terima and buat benda ni...kalau ikut plan asal memang hebat lar gimik tuh. tapi, event company tuh tak dapat nak wat coz tak cukup masa...then,diorg suggest benda lain plak...aku pun on jek...TKP Sukan pun setuju dengan gimik tuh....phewww...lega beb. Hal gimik tuh memang dah settle lar....then, tetiba diorg nak aku incharge protokol plak...aiyo,ni yang aku maleh ni. pastu, aku ckp ngan diorg..menteri kiter x baper protokol sangat..so, belasah jek....muahahaha....janji program jalan.lagipun, majlis tu semi formal jek.

Tapi, kan..memang pening lar....mula2 tuh,kitorang suggest wat kat stadium jek...coz ape2hal yg berlaku pn...contoh berkenaan cuaca lar...confirm safe nyer. Tapi....Menteri tak nak...dier nak waterfront plak....so..SYMP lar...lagi satu, kalo korang nak tau...petang ni wife menteri datang sarawak tau...dah tu plak,pengarah suh aku plak standby kekalau kena entertain dier. aiyo..mampus aku.mana nak kejar launching lagik...nak jaga org2 besar ni lagik...so, aku nak minta kat korang kalau saper2 yang kenal Datin tuh jenis yang camner...dier suker aper...and aper2 jelar pasal dier. Tolong lar bagitau aku dengan secepat mungkin. Urgent sangat2 ni beb...tolonglar kawan korang nih. Oh ye, actually..aku x pernah jumpa datin tuh tau. ader tak antara korang yang pernah jumper wife menteri kiter tuh? dier ok tak? sempoi x?....hmmm...risau gak aku. dibuatnyer...dier nak macam2 n fussy..mampus aku.

Aku tak taular program ujung minggu ni ok ker tak...hopely everything will go smoothly as we planned....sumernyer last minute beb..yang aku pening lagi tuh...aku kena incharge cenderamata lagi lak tuh....aku kena follow lawatan menteri jumpa ketua menteri and beberapa YB lagi kat sini...hmmm,aku ni lemah betul lar kalau kena jumpa orang2 besar ni...sumer nak kena control beb...kena jaga nama bos beb...lebih2 lagi nama Jabatan....Mana nak kejar majlis pelancaran tu lagi...Sekarang ni sumernyer dah plan cantheknyer....jangan last minute nanti tetiba diorang nak wat perubahan sudah...mampus kitorang kat sini....

So, aku mintak tolong sangat kat korang yang tau serba sedikit bout isteri menteri kiter ni and bagitau aku...juz mesej jek...selain tuh...anything yang korang tau pasal menteri and rombongan nyer pun bgtau gak k....senang kitorang get ready awal2...orang sarawak ni lain skit...

Hmm....oklar..aku nak sambung keje balik. Tadi aku lepak2 kejap tuk release tension jap. Tu yang tulis benda alah ni....kire nak mengadu lar kat rakan2 seperjuangan...muahahaha....hehehehe....tapi kan, best gak keje2 last minute ni beb.hahahaha...kadang2 tergelak aku tgk gelagat staff2,pegawai2 and bos2 aku kat opis nih....hehehehe...terhibur gak...hahahahaha....

Lastly, pada geng TSM yang akan turun sarawak tuk pelancaran bulan kecergasan 2008 ni...inform aku k....kalo aku rasa cam ader masa...bley lepak2.Oklar...aku nak pi mengadap boss...huhuhu

No comments:

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

Salam perpaduan buat semua Adik Beradik Team Secret Mission... Jadikan hari ini lebih baik dari semalam dan semalam lebih dari kelmarin seterusnya hari-hari mendatang lebih baik selamanya... bersama kita membina sesuatu yang terbaik untuk agama, bangsa dan negara

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA

Kami warga Team Secret Mission 2/2008 adalah dengan ini, dengan rasa rendah diri mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua urusetia yang terlibat dalam menjayakan semua aktiviti selama kami bersama.

Segala ilmu yang dicurahkan akan kami gunakan untuk bangsa, agama dan negara. Kepada En. James, En. Norzam, En. Mazhan, En Safuwan dan semua sekali warga Sumber, terima kasih.

Kepada jurulatih kesayangan, terima kasih kami ucapkan atas kepercayaan dan semangat yang tuan-tuan curahkan. Baris.... Baris sedia.. kerana kerjasama yang baik, 100 1 2, hentak kaki....hentak...

Jurulatih.....jalankan tugasssss.....

Salam Sayang dari Team Secret Mission 2/2008

Minta Perhatian kepada semua SEMUA ADIK BERADIK

assalamualaikum dan salam sejahtera

Salam perpaduan buat semua adik beradik secret mission...Berkaitan dengan laman yang sedang dikemaskini, adalah dengan ini saya memohon jasa baik tuan/puan (termasuk la yang tak berkahwin lai) untuk memberi kerjasama kepada saya untuk memasukkan butiran diri anda di dalam laman web berkenaan dan seterusnya untuk buku kenangan secret mission (kalo apis nak wat la)jadi butiran yang diperlukan adalah sperti berikut:(macam skema je ayat nie..bosan tol la....skema macam budak sek je)
Nama:
Alamat rumah:
Alamat pejabat:
No. tel:
E mel:
Kata-kata hikmah(kata hikmat tak payah tau....nanti bebulu telinga...):

dan yang paling penting GAMBO ukuran pasport..color tau....dalam bentuk jpeg...maksudnya digital la..gambo paspot tau..jgn gambo posing korang (walau korang semuanya lawa) tapi sy tak nak la gambo tue..nak gambo paspot....GAMBO PASPOT... attach je ke alamat saya di aznywan@yahoo.com. MOHON PERHATIAN MEMAKLUMKAN KEPADA SAHABAT-SAHABAT YANG LAIN MENGENAI PERKARA INI.
Semoga jalinan ini terus mekar....cewahhhhh....
sekian, terimalah kasih yang tak seberapa.....

Peringatan!

Blog ini tidak mengandungi sebarang kandungan berbentuk subversif dan tidak menggangu ketenteraman awam. Blogger bertanggungjawab dalam sebarang penyiaran maklumat di dalam blog ini. Blog ini adalah tanggungjawab persendirian