Thursday, May 22, 2008

Kursus Penyediaan Mesyuarat dan Penulisan Minit Mesyuarat

Semekum...

Alluu geng!...aku baru je lepas abis kursus ni kat De Palma,Ampang start 20-22hb mei...hehehe...geng TSM juz aku n wahid.sebelum g kursus tuh,aku ader jumpa si fauzan.dier bengang jek tak bgtau pasal kursus tuh.coz dier pun nak join gak....huhu...urusetia kiter masa BTN kat Kuala Kangsar ari tuh pun ader...si Puan Ana tuh...mla2 tuh aku x perasan.yelar kan dier pakai tudung.masa kat BTN ari tuh dier x pakai tudung.masa dier tegur aku tuh..aku duk pikir lar.mcm pernah ku lihat pompuan bi.tapi kat maner ek?hehehe...rupa2nyer...
Kalau u all nak tau...fasi n penceramah kursus ni adalah Tn.Hj Daud Naim aka DAN...fasi yang sama masa kat APBM dulu tuh...hahaha...
terkejut dier tgk aku n wahid ader....yelar,dier tanya watper duk datang kursus.ade ker dier suh kitorang jadi fasi bantu dier...ader ke patut.kalo kitorang ni dah master benda tuh xper gak.dahlar masa dier lecture kat APBM ari tuh aku tido..haha...bukannyer ingat sangat.ala2 kadar jek.hehehe....nanti wat malu jerk..huhuhu....
Sekarang ni aku kat KLIA tgh tunggu flight ke kuching...lepak2 tulis blog dulu tuk geng2 sumer...
kalo ikut ati aku...nak balik ari ahad jek...tapi, disebabkan esok aku ader meeting PJKN..terpaksalar balik ari ni gak.lagipun next week aku nak balik semenanjung lagi....aku balik ari isnin malam pas keje....next week aku cuti seminggu.Dah lama aku apply cuti ni...sama ar dgn si nani tuh.nani balik coz kakak dier kawin....aku balik coz kawan n cousin aku kawin...looks like...31st mei ni ramai yang nak buat masjid kan (biler lar turn aku plak..hmmm..;-p).tuk 31st mei ni jek aku dah dpt undangan kawin nak dekat 5 org tau x..poning den nak pegi mana satu...whatever it is,kenalar dahulukan cousin.so,yang mana jemputan kat area johor tuh...aku pegilar.kawin kakak nani memang aku x dpt pegi...sowey lar bebanyak ye nani...
pada geng2 TSM yang lain tuh...kalo korang free...pegilar k.kalo korang dt pegi awal lg bagus...bley tolong2 apa2 yang patut..hehehe...
korang sumer..check lar kat lama web kbs kalo2 ader kursus yang best2...pegilar daftar n bley gathering.hehehe...x silap aku..next ,month ader kursus penulisan kertas cadangan...
aku cadang mcm nak pegi tapi..tgklar dulu.coz benda tuh penting siut...
oklar...aku dah kering idea.hahaha...blur kejap.penat siut...salam sayang tuk sumer geng TSM...Mwah!

No comments:

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

Salam perpaduan buat semua Adik Beradik Team Secret Mission... Jadikan hari ini lebih baik dari semalam dan semalam lebih dari kelmarin seterusnya hari-hari mendatang lebih baik selamanya... bersama kita membina sesuatu yang terbaik untuk agama, bangsa dan negara

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA

Kami warga Team Secret Mission 2/2008 adalah dengan ini, dengan rasa rendah diri mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua urusetia yang terlibat dalam menjayakan semua aktiviti selama kami bersama.

Segala ilmu yang dicurahkan akan kami gunakan untuk bangsa, agama dan negara. Kepada En. James, En. Norzam, En. Mazhan, En Safuwan dan semua sekali warga Sumber, terima kasih.

Kepada jurulatih kesayangan, terima kasih kami ucapkan atas kepercayaan dan semangat yang tuan-tuan curahkan. Baris.... Baris sedia.. kerana kerjasama yang baik, 100 1 2, hentak kaki....hentak...

Jurulatih.....jalankan tugasssss.....

Salam Sayang dari Team Secret Mission 2/2008

Minta Perhatian kepada semua SEMUA ADIK BERADIK

assalamualaikum dan salam sejahtera

Salam perpaduan buat semua adik beradik secret mission...Berkaitan dengan laman yang sedang dikemaskini, adalah dengan ini saya memohon jasa baik tuan/puan (termasuk la yang tak berkahwin lai) untuk memberi kerjasama kepada saya untuk memasukkan butiran diri anda di dalam laman web berkenaan dan seterusnya untuk buku kenangan secret mission (kalo apis nak wat la)jadi butiran yang diperlukan adalah sperti berikut:(macam skema je ayat nie..bosan tol la....skema macam budak sek je)
Nama:
Alamat rumah:
Alamat pejabat:
No. tel:
E mel:
Kata-kata hikmah(kata hikmat tak payah tau....nanti bebulu telinga...):

dan yang paling penting GAMBO ukuran pasport..color tau....dalam bentuk jpeg...maksudnya digital la..gambo paspot tau..jgn gambo posing korang (walau korang semuanya lawa) tapi sy tak nak la gambo tue..nak gambo paspot....GAMBO PASPOT... attach je ke alamat saya di aznywan@yahoo.com. MOHON PERHATIAN MEMAKLUMKAN KEPADA SAHABAT-SAHABAT YANG LAIN MENGENAI PERKARA INI.
Semoga jalinan ini terus mekar....cewahhhhh....
sekian, terimalah kasih yang tak seberapa.....

Peringatan!

Blog ini tidak mengandungi sebarang kandungan berbentuk subversif dan tidak menggangu ketenteraman awam. Blogger bertanggungjawab dalam sebarang penyiaran maklumat di dalam blog ini. Blog ini adalah tanggungjawab persendirian