Friday, May 9, 2008

Borneo Post

Asslamualaikum pada sumer geng TSM...so, kat sini i nak antar beberapa kabar berita dari TSM Sarawak lar ye...Aku kat sini baru je abis Bengkel Sukarelawan Rakan Muda beb...wat kat East Valley, Serian. Bahagian aku jadi tuan rumah. So aku ni sebagai pegawai penyelaras lar..tapi peserta sumer nyer dari seluruh bahagian kat negeri sarawak ni. termasuk lar Penggerak Rakan Muda skali kena join program ni...Budak2 rakan muda kat sini pun boleh tahan gak tau...tak sangka aku. its over my expectation. Ader tu yang datang bengkel ni naik motor tau x.Bagus tul diorang ni...masalahnyer bukan dekat. Diorang dari Betong, parlimen saratok. Jarak tempat tu dari Serian adelar lebih kurang 300++KM...diorang naik motor tuh lebih kurang 6 jam lar...pehh..aku respect tul bdk2 tuh. tak sangka kitorang. orang kementerian pun tergezut gak...hehehe.apa2 pun...aku bangga dengan belia kat sarawak ni.huhuhu...semangat diorang memang lain ar dari bdk semenanjung.hehehe...so,geng TSM kat semenanjung jgn jealous eh.
Besok plak kitorang ader Konvensyen Belia peringkat negeri...wat kat Rajah Court. Aku kena jadi fasilitator lar plak...hmm...nak tak nak terpaksalar. Program ni collaborate ngan Saberkas...satu2 nyer persatuan belia kat negeri sarawak ni...hehehe. Korang jgn pelik..persatuan belia kat sini bkn mcm kat semenanjung yang melambak2. Tapi kan...persatuan belia kat sini mmg ader prob skit...kitorang x bley nak implement Akta Belia kat sini. susah skit...so..layan kan jelar.
Kawan2..saper yang turun Hari Belia nanti?bley ar wat gathering...huhuhuh..tapi aku x sure lagi ar. Kalo dapat pegi mesti best kan...dapat jumpa geng TSM yang lain. so, kalo sesaper yg mmg confirm pegi hari belia nanti...bgtau k..kalo nama aku naik tuk pegi hari belia tuh...bley ar wat jejak kasih..huhuhu
Oklar...aku rasa tu je kot wat masa ni. Nanti pe2 hal...aku post blog lagi...Salam Sayang dan Salam Perpaduan pada sumer geng TSM k...Mwah!Mwah!Mwah!
p/s: shekin tgh survey nak beli keta beb...hahaha...hmmm,ramai tul geng TSM pakai keta baru ye...huhuhu

No comments:

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

Salam perpaduan buat semua Adik Beradik Team Secret Mission... Jadikan hari ini lebih baik dari semalam dan semalam lebih dari kelmarin seterusnya hari-hari mendatang lebih baik selamanya... bersama kita membina sesuatu yang terbaik untuk agama, bangsa dan negara

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA

Kami warga Team Secret Mission 2/2008 adalah dengan ini, dengan rasa rendah diri mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua urusetia yang terlibat dalam menjayakan semua aktiviti selama kami bersama.

Segala ilmu yang dicurahkan akan kami gunakan untuk bangsa, agama dan negara. Kepada En. James, En. Norzam, En. Mazhan, En Safuwan dan semua sekali warga Sumber, terima kasih.

Kepada jurulatih kesayangan, terima kasih kami ucapkan atas kepercayaan dan semangat yang tuan-tuan curahkan. Baris.... Baris sedia.. kerana kerjasama yang baik, 100 1 2, hentak kaki....hentak...

Jurulatih.....jalankan tugasssss.....

Salam Sayang dari Team Secret Mission 2/2008

Minta Perhatian kepada semua SEMUA ADIK BERADIK

assalamualaikum dan salam sejahtera

Salam perpaduan buat semua adik beradik secret mission...Berkaitan dengan laman yang sedang dikemaskini, adalah dengan ini saya memohon jasa baik tuan/puan (termasuk la yang tak berkahwin lai) untuk memberi kerjasama kepada saya untuk memasukkan butiran diri anda di dalam laman web berkenaan dan seterusnya untuk buku kenangan secret mission (kalo apis nak wat la)jadi butiran yang diperlukan adalah sperti berikut:(macam skema je ayat nie..bosan tol la....skema macam budak sek je)
Nama:
Alamat rumah:
Alamat pejabat:
No. tel:
E mel:
Kata-kata hikmah(kata hikmat tak payah tau....nanti bebulu telinga...):

dan yang paling penting GAMBO ukuran pasport..color tau....dalam bentuk jpeg...maksudnya digital la..gambo paspot tau..jgn gambo posing korang (walau korang semuanya lawa) tapi sy tak nak la gambo tue..nak gambo paspot....GAMBO PASPOT... attach je ke alamat saya di aznywan@yahoo.com. MOHON PERHATIAN MEMAKLUMKAN KEPADA SAHABAT-SAHABAT YANG LAIN MENGENAI PERKARA INI.
Semoga jalinan ini terus mekar....cewahhhhh....
sekian, terimalah kasih yang tak seberapa.....

Peringatan!

Blog ini tidak mengandungi sebarang kandungan berbentuk subversif dan tidak menggangu ketenteraman awam. Blogger bertanggungjawab dalam sebarang penyiaran maklumat di dalam blog ini. Blog ini adalah tanggungjawab persendirian