Wednesday, April 9, 2008

Kisah Benar...Perbualan Telefon En.Mod Dengan Toy....Seram!

En.Mod: Assalamualaikum toy...ko wat pe?banyak keje ke?
Operator: Maaf tuan, tuan ingin bercakap dengan sapa?
En.Mod: Eh..eh...maaf..silap no....(cover malu siot....terus letak phone)

Beberapa minit kemudian.
En.Mod: Assalamualaikum, boleh saya bercakap dengan Puan Sarah Maria Izuma?
Toy: W'slm, woe ko ni kenapa?skema mangkuk je aku dgr....eiii
En.Mod: hekeleh...ni la namanya protokol..
Toy: eleh...ermmm pe hal ko kol aku nie, ko tak tau ke aku tgh sibuk nie, buku program banyak kene wat. aku penin nie, makan pon tak sempat, nak tgk Iman pun tak sempat tau...
En.Mod: Ko ni..asyik dengan Iman je...cuba la ko tumpu perhatian pada Azmeer ke, Azhar ke sesapa je la...eiii, anyway i would like to talk-talk many-many with u because i don't had a work to do. My staf do the work proberly n i don't to worry. How are today?
Toy: Sihat je..jangan la cakap english..berterabur...like something stupid...ko tak de keje ke?kenapa korang semua leh relax je?aku kat sini belambak keje dol.. tak menang tangan tau, pakwe-pakwe aku dah terbiar je skrg nie..kalo ada masa pon aku g ushyar cleaner indon kat sini, hensem siot, mcm Aman Grasekar....fuyooooo..
En.Mod: ko ni makin rosak aku tgk, cuba la berubah perangai tu....mcm bebiri je tgk...aku ada gak keje, cuma banyak meting, tapi kalo ngan NGO meting malam la, tu yang penat..wat masa ni aku ada dalam 117 program tu belum masuk suku kedua tahun nie.. jadi aku pk tak yah cari umah la....banyak program leh tido dalam kete je...mak aku pon dah merestui. ko tak de berita paper ke?
Toy: ermm cerita ke?ermmm..ko tak tau ke yang Syamiel skrg tgh bahagia?
En.Mod: alahai...Syamiel lai, dari kem dulu citer dier je..ngan sapa lai die scandal plak? aku tak la jadi penjaga tepi kain die...
Toy: dengan sapa ko tanya? sapa lai....hahahaha halim othman....ngan awek die la....
En.Mod: hekeleh..suspicius la ko nie....ngan kan ngan tutttutt ke...
Toy: hahaha..ko ni mcm-mcm la....ermmm
En.Mod: ko tau tak kat ne En Faizul Big Show?
Toy: kata kat Sarawak..tapi pergi pada 13 April nie..ko tak g hantor ke KLIA ke?
En.Mod: perlu ke?ala..aku ada prog masa tue...erm ko tak da dgr paper berita ke lain ke?asyi cite pasal KL n Putrajaya je kadang-kadang Kedah....pe citer Azira Irmayani?Dok Seromban wat pe?Oin kat mana?penat la aku menunggu berita..ko bg tau kengkawan lain bg berita pada aku k.....segera...
Toy: ok...nanti ada paper aku cite..eh ko nie cite pasal org je...pasal ko pe plak?
En.Mod: Suka aku la...ni blog aku je pgg pasword, so aku je la yang cite pasal ko..hahahaha harun salim bachik....
Toy: nyampah aku...
En.Mod: k la...aku nak blah la..kredit dah kurang, gaji bulan nie tak dapat lai...penat aku...k chow cincau...salam
Toy: k bye

No comments:

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

Salam perpaduan buat semua Adik Beradik Team Secret Mission... Jadikan hari ini lebih baik dari semalam dan semalam lebih dari kelmarin seterusnya hari-hari mendatang lebih baik selamanya... bersama kita membina sesuatu yang terbaik untuk agama, bangsa dan negara

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA

Kami warga Team Secret Mission 2/2008 adalah dengan ini, dengan rasa rendah diri mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua urusetia yang terlibat dalam menjayakan semua aktiviti selama kami bersama.

Segala ilmu yang dicurahkan akan kami gunakan untuk bangsa, agama dan negara. Kepada En. James, En. Norzam, En. Mazhan, En Safuwan dan semua sekali warga Sumber, terima kasih.

Kepada jurulatih kesayangan, terima kasih kami ucapkan atas kepercayaan dan semangat yang tuan-tuan curahkan. Baris.... Baris sedia.. kerana kerjasama yang baik, 100 1 2, hentak kaki....hentak...

Jurulatih.....jalankan tugasssss.....

Salam Sayang dari Team Secret Mission 2/2008

Minta Perhatian kepada semua SEMUA ADIK BERADIK

assalamualaikum dan salam sejahtera

Salam perpaduan buat semua adik beradik secret mission...Berkaitan dengan laman yang sedang dikemaskini, adalah dengan ini saya memohon jasa baik tuan/puan (termasuk la yang tak berkahwin lai) untuk memberi kerjasama kepada saya untuk memasukkan butiran diri anda di dalam laman web berkenaan dan seterusnya untuk buku kenangan secret mission (kalo apis nak wat la)jadi butiran yang diperlukan adalah sperti berikut:(macam skema je ayat nie..bosan tol la....skema macam budak sek je)
Nama:
Alamat rumah:
Alamat pejabat:
No. tel:
E mel:
Kata-kata hikmah(kata hikmat tak payah tau....nanti bebulu telinga...):

dan yang paling penting GAMBO ukuran pasport..color tau....dalam bentuk jpeg...maksudnya digital la..gambo paspot tau..jgn gambo posing korang (walau korang semuanya lawa) tapi sy tak nak la gambo tue..nak gambo paspot....GAMBO PASPOT... attach je ke alamat saya di aznywan@yahoo.com. MOHON PERHATIAN MEMAKLUMKAN KEPADA SAHABAT-SAHABAT YANG LAIN MENGENAI PERKARA INI.
Semoga jalinan ini terus mekar....cewahhhhh....
sekian, terimalah kasih yang tak seberapa.....

Peringatan!

Blog ini tidak mengandungi sebarang kandungan berbentuk subversif dan tidak menggangu ketenteraman awam. Blogger bertanggungjawab dalam sebarang penyiaran maklumat di dalam blog ini. Blog ini adalah tanggungjawab persendirian